کد خبر : ۲۲۰۷۴۳ تاریخ خبر: ۱۳۹۵/۰۳/۲۴ ساعت ۱۶:۰۷

سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري دزفول خبر داد :
شارژ غير مجاز کپسول ال پي جي خودرو ،دو نفر مصدوم بر جاي گذاشت + عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) شارژ کپسول گاز LPG (غير مجاز) خودرو ،دو نفر مصدوم بر جاي گذاشت.

 شارژ غير مجاز کپسول ال پي جي خودرو ،دو نفر مصدوم بر جاي گذاشت + عکس

به گزارش شبکه خبری دز (دز ان ان) در ساعت 8:14 دقيقه صبح امروز مورخ 24 خرداد ماه طي تماسي با سامانه 125 اين سازمان از آتش گرفتن يک دستگاه خودرو در حين شارژ کپسول گاز ال پي جي خبر داده شد که از سوي ستاد فرماندهي عمليات اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه شماره 3 به محل حادثه واقع در جاده سنجر نرسيده به گاويش آباد فرستاده شد.

فرمانده عمیات سازمان آتش نشانی دزفول اين باره گفت : در ساعت 8:14 دقيقه صبح امروز مورخ 24 خرداد ماه طي تماسي با سامانه 125 اين سازمان از آتش گرفتن يکدستگاه خودرو در حين شارژ کپسول گاز ال پي جي خبر داده شد که از سوي ستاد فرماندهي عمليات اکيپ اطفاء حريق از ايستگاه شماره 3 به محل حادثه واقع در جاده سنجر نرسيده به گاويش آباد فرستاده شد.

علي رجائي پور در گفتگو با خبرنگار ما گفت : به محض رسيدن در محل با يکدستگاه خودروي پرايد دو گانه سوز دستي (ال پي جي غير مجاز) روبرو شديم که در در حال آتش گرفتن بود و بلافاصله اقدام به مهار حريق نموديم وي افزود اطلاع رساني به موقع و سرعت عمل آتش نشانان باعث شد تا در بدو آتش گرفتن خودرو حريق مهار شود .

رجائي پور افزود : متاسفانه در اين حادثه هر دو سرنشين خودرو که دو مرد حدودا 25 ساله بودند و بدون وسيله اقدام به بستن شير گاز و جدا سازي آن از خودرو کردند از ناحيه دست و صورت دچار سوختگي شدند

برچسب ها: علي رجائي پور فرمانده عمیات سازمان آتش نشانی دزفول سازمان آتش نشانی دزفول